خبرهای داغ:
نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

رویکرد سازمان اوقاف، بهره وری از دارایی ها در حوزه مولد است 

نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رویکرد سازمان اوقاف در واقع رویکردی است که طی آن دارایی های خود را به روز کرده و این دارایی ها در حوزه مولد قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۸۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه احداث شهرک تولید محتوا در سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با حضور حجت الاسلام دکتر خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز، ابیک در مجلس شورای اسلامی، رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین، فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری این جلسه بیان کرد: رویکرد سازمان اوقاف در واقع رویکردی است که طی آن دارایی های خود را به روز کرده و این دارایی ها در حوزه مولد قرار گیرد.

وی گفت: دارایی که مولد نباشد ارزشی ندارد. لذا سازمان اوقاف با رویکرد به روز کردن دارایی و سرمایه گذاری و درآمد زایی به روز، در حال فعالیت است که رویکرد بسیار مهمی است.

سیاهکلی عنوان کرد: با توجه به این رویکرد مهم و راهبردی، به نظر می رسد سازمان اوقاف طی چند سال آینده جزو سرمایه گذاران بزرگ و پردرآمد کشور خواهد بود.

در ادامه محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین بیان کرد: رویکرد استفاده اقتصادی از عرصه فرهنگ، هنر و فناوری، رویکرد بسیار مهم و خوشایندی است.

وی گفت: این رویکرد مبتنی بر نیازهای عصر جدیدی است که اوقاف به خوبی به آن ورود کرده و امیدواریم در این عرصه موفق تر از قبل باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار